ПРИСТУП ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА, ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
Працює на посаді з 2023 року.
Закінчила Київський державний педінститут за фахом - методист з дошкільного виховання
Педагогічний стаж - 48 роки.
Пріоритетні завданя:
- створення умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачив освіти, охорони психічного здоров’я,
- надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
Графік роботи;
ПОНЕДІЛОК 8:00 - 16:00
ВІВТОРОК 8:00 - 16:00
СЕРЕДА ВИХІДНИЙ
ЧЕТВЕР 8:00 - 16:00
П'ЯТНИЦЯ 8:00 - 16:00
КОНТАКТИ:
ТЕЛЕФОН/VIBER - +380970478802
E-MAIL - pvv0252@gmail.com
ОКСАНА ЮРІЇВНА ІВАХНЕНКО, СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ.
Працює на посаді з 2007 року.
Закінчила Київський державний педінститут за фахом - учитель історії та суспільствознавства, методист виховної роботи.
Педагогічний стаж - 34 роки.
Пріоритетні завдання:
Допомога сім’ям у набутті позитивного соціального досвіду, засвоєнні соціальних цінностей та організації життєдіяльності на цій основі
Профілактика негативних проявів у дітей
Пропагування позитивної моделі сімейних взаємин, здорового способу життя
Соціально-правовий захист
Тренер програм з формування навичок здорового способу життя за проектом "Діалог".
Медіатор шкільної служби порозуміння.
Керівник шкільного клубу настільної соціальної гри.
Графік роботи;
ПОНЕДІЛОК 8:00 - 12:00
ВІВТОРОК 12:00 - 16:00
СЕРЕДА 9:00-13-00
ЧЕТВЕР 8:00 - 12:00
П'ЯТНИЦЯ 10:00 - 14:00
КОНТАКТИ:
ТЕЛЕФОН/VIBER - +380980572067
E-MAIL -
okiva.san@gmail.com |
СТОРІНКА Fb/Messenger - https://www.facebook.com/profile.php?id=100004665739058
Більше читайте на нашому професійному блозі "Назустріч людям" та в спільноті "Кабінет соціально-психологічної служби ОЗ "Пришибськи ЗЗСО І-ІІІ ступенів"
Сельвестрова Світлана Іванівна, практичний психолог
Працювала на посаді з 2017 до 2022 року.
Закінчила Полтавський національний педагогічний університет за фахом – практичний психолог.
Педагогічний стаж – 5 років.
Пріоритетні завдання:
Захист психічного здоров’я дитини на всіх рівнях навчання;
Сприяння формуванню в учнів таких якостей як саморозвиток, самореалізація, самоповага, самооцінка, соціальна адаптованість, життєва компетентність;
Профілактика тривожності, допомога для успішної адаптації учнів;
Підвищення психологічної культури, соціальної компетентності школярів та особистої зрілості;
Профілактика девіантної та ризикованої поведінки серед підлітків (профілактика паління, наркоманії, алкоголізму, насилля серед дітей та до дітей);
Психологічна допомога у підготовці до профільного та професійного самовизначення;
Психологічна допомога вчителям, батькам, учням у виявленні та ліквідації конфліктних ситуацій між усіма учасниками навчально-виховного процесу;
Корекційно-розвиткові заняття з учнями, що перебувають на інклюзивній формі навчання;
Системний соціально-психологічний супровід батьків дітей з особливими потребами.
КОНТАКТИ:
ТЕЛЕФОН/VIBER - +380969683815
E-MAIL -
svetlana.selvestrova@gmail.com |
СТОРІНКА Fb/Messenger - https://www.facebook.com/profile.php?id=100017599293821
Гендерні стереотипи в сім'ї та шляхи їх подолання
24 січня 2020 року учасники батьківської конференції разом з соціальним педагогом закладу Оксаною Івахненко намагались розібратись у проблемах, пов'язаних з гендерними стереотипами у сім'ї, знайти шляхи їх розв'язання через формування партнерських стосунків у сім'ї. Батьки дізнались про онлайн-проект "Гендер в деталях", познайомились з поняттям "гендерні стереотипи"(стійкі ціннісні уявлення, обмеження, перепони)
Комітет ООН 2017 р. про гендерні стереотипи в Україні: "Дискримінаційні стереотипи є ключовими причинами насильства щодо жінок. Стурбованість викликає той факт, що держава не вживала заходів для зміни або усунення дискримінаційних стереотипів і негативних традиційних підходів"
Гендерні стереотипи дуктують свої правила поведінки, обмежуючи свободу (сімейне насильство у 90% - чоловіча агресія). Стереотипні соціальні ролі спричиняють дискримінацію, неповагу до гідності особи.
Стереотипи - закладає сім'я, формує суспільство, страждає особистість. Діти, засвоївши модель поведінки, переносять її у власні сім'ї. В результаті - нещасливі люди, сім'ї, діти.
Лише в нашому закладі 27 учнів офіційно виховуються у неповних сім'ях (1/5), а фактично - 75%. (дистанційні сім'ї, в т.ч. сім'ї трудових мігрантів (10%).
За багаторічними результатами опитувань сімейні цінності, сім'я - є пріоритетними для старшокласників.
Водночас проблеми сімей свідчать про "кризу" сімейних цінностей:
- зростання напруги у формуванні матеріальної юази сімей, як передумови народження і належного виховання дітей;
- поширення асоціальних проявів, зниження виховного потенціалу сім'ї;
- зниження показників шлюбності, підвищення розлученості, поширення офіційно неоформлених стосунків, збільшення кількості дистанційних сімей, "мобільні" сім'ї;
- стереотип щодо розподілу обов'язків у сім'ї;
- низький рівень педагогічної культури, готовності до виховання дитини...
Обговорили шляхи подолання гендерних стереотипів у сім'ї: небайдужість, повага права на вибір, поінформованість, формування навичок, соціальна підтримка, створення сприятливого середовища, залучення...
На завершення - переглянули відеоролик, що змушує замислитись "Рівні нерівності"
- Якомога більше спілкуйтеся з дитиною, цікавтесь її справами.
- Подбайте про організоване дозвілля дитини, залучіть її до занять у спортивній секції, гуртках, до участі у заходах, що сприяють її культурному та духовному розвитку.
- Зверніть увагу на коло спілкування дитини, можливі зміни у поведінці та спілкуванні за різних умов та обставин.
- Не соромтесь перевіряти акаунти дитини у соціальних мережах, участь у спільнотах, вміст спілкування у приватних чатах.
- Обов'зково контролюйте фото та відеофайли, які зберігаються в гаджетах дитини.
- Оглядайте шкіряні покриви дитинина наявність пошкоджень (порізів, синців, саден, опіків). Неодмінно з'ясуйте їх походження.
- Встановіть на гаджетах дитини функцію "батьківський контроль".
У разі виникнення підозри можливого перебування дитини на небузпечних сайтах мережі Інтернет, невідкладно повідомте про це шкільномуу психологу. Також бажано узгоджувати свої подальші дії з інспектором ювенальної превенції або зателефонувати до поліції за номером 102!!!
За матеріалами, наданими Головним управлінням Національної поліції в Полтавській області
Немає коментарів:
Дописати коментар