Методичні посиденьки

Засідання педагогічної ради №4 05.01.2024 р






 
Засідання педагогічної ради 30 жовтня 2017 року
Тема «Компетентнісний підхід в освіті: реалізація теорії і практики»
1.     Сутність компетентнісного підходу. Особливості управління опорним ЗНЗ  (Полобок Л.В.)
 

2.     Поняття «професійна компетентність» з позиції оцінної категорії. Концепція нової української школи (Гальченко М.О.)


3.     Профілізація старшої школи на прикладі вивчення математики в школі гуманітарного профілю (Дем’янов С.М.)
4.     Нові пріоритети змісту розвитку сучасної освіти за умов компетентнісного підходу (Нехайчук П.В.)
5.     Компетентнісний підхід як спрямування навчально-виховного процесу на формування знань, умінь, навичок, мотивації, якостей учнів. Функціональна грамотність – початковий етап набуття компетентності (Жукова З.І.)
6.     Зарубіжний досвід реалізації компетентнісного підходу. Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в освіті (Івахненко О.Ю.)
7.     Практика навчання компетентнісної освіти в українській школі. Методичні підходи до набуття школярами ключових компетентностей (Галата Т.В.)

8.     Передумови реалізації компетентнісного підходу в освіті України (Марченко І.О.)


9.     Класифікація компетентностей за умов реалізації компетентнісного підходу (Савута Ж.В.)
10.  Дидактичні засади реалізації компетентнісного підходу в 12-річній школі (Жукова С.С.)
11.  Особливості уроку як форма організації компетентнісного та діяльнісного навчання в школі (Строкотова К.Г.)
12.  Форми організації навчання (Ходор Ю.І.)
13.  Розробляння системи компетентностей як підґрунтя практичного упровадження компетентнісного підходу (Намінас Ю.П.)
14.  Реалізація мети навчання курсу «Інформатика» за умов формування та розвитку предметної ІТ-компетентності та ключових компетентностей (Білецька Н.М.)
15.  Реалізація завдань математичної освіти учнів за умов компетентнісного підходу (Воскобійник Г.П.)
16.  Методичні підходи до набуття школярами загальнопредметних компетентностей (Пачкова Т.І.)

Немає коментарів:

Дописати коментар