пʼятниця, 10 листопада 2017 р.

Мова рiдна, слово рiдне!

 9 листопада вся Україна відзначала День української писемності та мови.  Це державне свято ми відзначаємо щороку і в нашій школі.
Цьогоріч до святкування долучилися учні 8-11 класів, які представили усний журнал "Бринить, співає наша мова..." у якому перегорнули сторінку історії створення азбуки і виникнення письма, згадавши святих Кирила і Мефодія, 



пригадали чорні сторінки у розвитку української мови, згадали і мамині колискові, пісні і вірші видатних синів нашої неньки- Батьківщини.




 А наостанок навіть трошки посміялися, адже гумор є невід`ємною рисою характеру українців.
Також старшокласники разом з вчителями української мови Зоєю Іванівною та Поліною Вікторівною долучились до написання Всеукраїнського диктанту національної єдності, який пройшов уже в сімнадцяте.
Отож наше свято пройшло під гаслом: "Любіть свою мову, бережіть її красу". І як ніколи є актуальними рядки поезії:
В.Сосюрченко
ЖУРАВЛИНИЙ КЛИЧ
ВІНОК ДРУГИЙ
11.
Злетить, мов пташка, на високу гору
Мій дух, коли в столиці десь-колись
Почую я свою селянську мову,
Що з нею так по-хамськи повелись.
Вона смішна комусь, неперспективна,
А я в цій мові перше слово взнав...
І був би я покидьок, не людина,
Коли б її на вигоду зміняв,
Я тим би предків всіх своїх образив
І сам себе знецінив і зневажив,

Бо рідна мова – є найкраща в світі.
Великі то народи, чи малі.Я з нею теж лечу в своїй блакиті,Щоб звідти все оглянуть на Землі.

1977-1987 р.р.

Кореспонденти "Шкільного вісника"

Немає коментарів:

Дописати коментар