середа, 28 квітня 2021 р.

Засідання Школи молодого педагога

Професія початково повинна
бути актом любові.
І ніяк не шлюбом за розрахунком.
І поки не пізно,
не забувайте про те,
 що справа усього життя -
це не справа, а життя.

Харукі Муракамі 




      На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з молодими педагогами. Сьогоднішній педагог - майбутнє України, і саме від колективів, в які приходять молоді педагоги, новопризначені залежить їх професійне становлення. Для того, щоб молодий педагог став майстром, необхідно створити йому всі умови, надати методичну допомогу, стимулювати його творчість і активність.

   Значне місце в роботі методичного кабінету відводиться заходам щодо вдосконалення фахового рівня та підвищення педагогічної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, зокрема викладачів-початківців.

        Сьогодні відбулося чергове засідання Школи молодого педагога. Звітувалися про виконану роботу та свої досягнення Карімова Уляна Василівна (вчитель історії, асистент вчителя), Данило Каріна Вікторівна (вчитель початкових класів). Засідання відбвалося в змішаній формі (очно та онлайн одночасно) в зв'язку з карантином.


 

            Наставником Карімової Уляни Василівни є досвідчена та віддана своєму ділу Івахненко Оксана Юріївна (вчитель історії та географії). Наставником Данило Каріни Вікторівни є молода, але не менше досвідчена та фанат своєї справи Галата Тетяна Василівна (вчитель початкових класів).








10 порад молодому педагогу  В.Сухомлинського

(з книги «Сто порад вчителю»)

 1. Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Місія школи – боротися за людину.

 2 Об’єкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, - розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість.

 3. Виховувати людину – це передусім знайти її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ.

 4. Немає в дитини нічого такого, що вимагало б від педагога жорсткості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозрілості.

 5. Немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні.

 6. Успіх у навчанні – це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним.

 7. Слово – могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фонд для запам’ятовування, заучування, збереження в пам’яті програмного матеріалу.

 8. Спонукайте учнів до читання – найважливішого рятівного засобу для успішного читання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця.

 9. Доброзичливість, розумна доброта – ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом відносин взаємовідносин педагога і дітей.

 10.Уміння володіти собою, тримати себе в руках – одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежить і успіх діяльності педагога, і його здоров‘я.



Немає коментарів:

Дописати коментар