середа, 7 жовтня 2015 р.

Районне свято Дня працівника освіти




«Свято скромних, але достойних!»
Щойно відчинили двері – потрапили у веселий вир свята. Саксофон виспівував веселу мелодію, до  стилізованого куточка для фотографування вже збиралась невеличка черга. На стінах – купа фотографій під назвою «Освітянська мозаїка», на яких усміхнені і яскраві люди. Хтось поспішає до залу, щоб мерщій зайняти зручне місце, а хтось вирішив підкріпитись солоденьким печивом, яке  щойно купив на ярмарку. Яскраві сукні, вишукані зачіски, квіти. Звідусіль чути сміх і вітання: «Зі святом!», «Здоров’я, натхнення!», «Як я рада(ий) Вас бачити! Зі святом!». Дружня, щира атмосфера як завжди панувала на районному святі Дня працівника освіти.

Ми зі Світланою ж часу не гаяли, адже трішки спізнились і тому швиденько взялися до нашого опитування. Вирішили запитати у педагогів: Як живеться учителеві? Як святкуєте свято? Ким з учнів пишаєтеся?

Майже всі вчителі говорили, що святкують у колективі та з людьми, які їх розуміють, з родиною, а це ще раз підтверджує той факт, що освітяни Кременчуцького району дуже дружні і згуртовані. А ще вчителі казали, що життя педагога веселе, цікаве, захопливе, адже щодня відбувається щось нове і зцікаве..
Ми поспілкувалися з Миколою Миколайовичем Сінельовим, який багато років пропрацював у відділі освіти,  у Потоківській та Камяно-Потоківській школах, а тепер уже на відпочинку, на пенсії. Свято він святкує в колі друзів, на природі. Учні, якими пишається – студенти Києво-Могилянської академії.
Представниця позашкілля – Землірова Наталія Іванівна, яка веде гурток бісероплетіння, я працює  зі своїми вихованцями вже 5 років. Мають дуже багато нагород, займають призові місця, роботи виставляються навіть у Полтаві. Пишається вихованцями, з якими вже третій рік я працюю індивідуально, вони дуже відповідальні дівчата, і з ними Наталія Іванівна займає призові місця. Вони і співають, і танцюють, і особливу увагу приділяють бісероплетінню.
Людмила Василівна з Недогарківської школи сказала, що життя учителя – «Галопом по Європам!».
Колишній директор Піщанської гімназії, а ніні – пенсіонер каже, що пишається учнями, які були «двієчниками» та «трієчниками», бо, нажаль, відмінники вчителів не поважають.
«У мене багато учнів, якими я пишаюсь. В суботу у мене зустріч з першими випускниками, які закінчили школу вже 40 років тому. Пишаюсь, мабуть, саме тим, що вони всі знайшли правильну дорогу в житті та тим,  що між собою спілкуються», - розповідає Софія Андріївна із Салівської школи, яка працює у школі вже 52 роки.
«Багатьма пишаюся. Мені дуже приємно, коли заходиш в магазин і, зустрівши учнів, чуєш: «Це моя вчителька, а вона і деректором була!» Дуже приємні такі зустрічі з учнями», - ділиться з нами враженнями  Марія Семенівна, яка пропрацювала 35 років в Майбородівській школі.
Олена Петрівна з Кривушівського НВК зізнається, що пишається тим, що колишні учні - справжні люди. Згодом додає:«Є учні, які вступили до вищих навчальних закладів, але я важаю, що головне стати людиною з великої літери».
Ми так  захопились нашим опитуванням, що не помітили, як прийшов час починати концерт. Нас запросили за куліси допомогти з грамотами та квітами.
«Моє ім'я - Батьківщина.
Лелеки легке крило.
Моє ім'я - Україна.
І сонечка тепло…
Патріотична пісня у виконанні вихованців вокальних гуртків БДтаЮТ відкрила святковий концерт. Далі були вітання  від  голови райдержадміністрації Володимира Олексійовича Ярмоли, який подякував вчителям району за самовіддану працю і наполегливість та зауважив, що «освіта – це самобутня цінність» і, говорячи про ситуацію в країні, яка, звичайно ж, впливає на ситуацію в освітній галузі, висловив сподівання словами Ліни Василівни Костенко: «Згине зло і правда переможе!»
Заступник голови Кременчуцької районної ради Дмитро Олександрович Колотієвський зазначив: «Сьогодні свято скромних, але достойних! Бажаю сонячного настрою і яскравих барв! Дякую за мужність, терпіння і працю!».
Присутніх педагогів нагороджували грамотами та подяками ВОСМС та Кременчуцької районної адміністрації.
Вітала також педагогів Оксана Григорівна Семерянін, яка подякувала педагогам за працю і розуміння, ветеранам освіти - «за те, що в строю і за щирі поради», Кременчуцькій районній раді та державній адміністрації – за підтримку, всім сільським головам - за моральну і матеріальну підтримку.
Згадали і ветеранів освіти, і педагогічні династії. Хвилиною мовчання вшанували пам'ять педагогів, що відійшли у вічність.
Віншували і управлінців освіти, і позашкільників, без яких теж не можливо уявити освітнього процесу.
Наостанок всіх привітала головний лікар ЦРЛ Марія Володимирівна Ігнатчук, яка побажала здоров’я і натхнення всім педагогам у їх нелегкій праці.
Ото ж свято вийшло на славу! Це було помітно по обличчям освітян, які виходили з залу.

Вихованки гуртка «Шкільна журналістика»
БДтаЮТ Кременчуцької районної ради
 на базі Пришибськї ЗОШ І-ІІІ ступенів
Цема Світлана та Рак Каріна








Немає коментарів:

Дописати коментар