понеділок, 2 грудня 2019 р.

Творчість творчих

17 грудня на базі Пришибського закладу освіти відбувся семвнар-практикум вчителів історії та основ правознавства на тему "Рівневий підхід до роботи з джерелами інформацій в умовах інформаційно-психологічного впливу мас-медіа".


Перш, ніж розпочати роботу, учасники семінару провели самоаналіз власної обізнаності з питань освітнього маркетингу, SWOT-аналізу, факт-чекінгу, створення в навчальному закладі партисипативного музею 2.0., організації постдокументального театру.

Методист НМК Марина Вікторівна Федота присвятила свій виступ питанням педагогічного маркетингу у професійній діяльності педагога НУШ.
 Учасники семінару на вправлялись у використанні в своїй діяльності методики SWOT-аналізу.


Учитель історії Оксана Юріївна Івахненко познайомила присутніх з власним досвідом роботи над проблемою здійснення рівневого структурування інформації, проілюструвавши теоретичний матеріал конкретними прикладами. Зокрема йшлося про особливості роботи з історичними  джерелами інформації  в умовах гібридної війни, інформаційно-психологічного впливу масмедіа, а також  під час роботи над учнівськими краєзнавчими  дослідницькими проектами.
Гості школи відвідали шкільний музей, де наочно побачили його трансформацію з традиційного шкільного музею-скарбниці готових знань на сучасний партисипативний музей 2.0., музей культури участі, який є засобом формування навичок ХХІ столуття. У основі роботи такого музею є не розповсюдження інформації та знань, а розвиток здатності працювати з інформацією та креативно мислити, генерувати нові ідеї. Такий музей орієнтований на соціальні-комунікативні потреби особистості. Експозиція музею, її популяризація у громаді є приводом до соціокультурного діалогу різних поколінь, що сприяє переосмисленню історичного минулого, подоланню травм, завданих трагічними подіями.


Педагог-початківець Уляна Василівна Карімова з п'ятикласниками показали цікаві форми роботи з історичними джерелами у шкільному музеї.

Педагоги мали змогу особисто дослідити кілька історичних джерел зі шкільного музею, вправлятись у їх інтерпретації. 
О.Ю. Івахненко познайомила колег з правилами факт-чекінгу та спонукала їх до використання онлайн інструментів для викриття історичних міфів та фейків, зокрема на сайті "StopFake".

Юні краєзнавці восьмикласники В'ячеслав Федій, Валентина Демчук та Максим Марченко  презентували один з дослідницьких проектів на тему "Наші односельці - борці за незалежність України". Це дослідження на міжнародному конкурсі історичних проектів  "Історія моєї громади: минуле заради майбутнього" увійшло до 100 кращих робіт.


Врешті решт джури рою "Сагайдачний" продемонстрували фрагмент виступу у форматі (пост)документального театру за матеріалами цього ж дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар